Mierzenie satysfakcji klienta
01-12-2014, Administrator
Powrót
Drukuj
Pdf

Gorąco zachęcamy Państwa do wypełnienia kwestionariusza pomiaru satysfakcji klienta z usług, świadczonych przez Urząd Miasta Rydułtowy.

Wyniki tej ankiety (przeprowadzane na bieżąco) pozwolą nam podejmować działania, w wyniku których poprawimy pracę poszczególnych komórek organizacyjnych, jak i całego Urzędu Miasta.

 

serdecznie dziękuję za poświęcony czas

Burmistrz Miasta Rydułtowy

 

Klikając na poniższą ikonę przejdziesz do wypełniania ankiety mierzenia satysfakcji klienta.  

  

 

Klikając na ikonkę telefonu uzyskasz poprzez twój komputer bezpłatne połączenie telefoniczne z pracownikiem Urzędu Miasta, który pomoże Ci wypełnić ankietę mierzenia satysfakcji klienta.
 



Wyślij link mailem
Powrót
Drukuj
Pdf